maandag 13 augustus 2012

Terug van weggeweest!

Ik ben weer terug van het zonnige Rijnsburg!


Ons prachtige kleine maar gezellige huisje met alles in perfecte en schone staat!
Alles zat er in! We hebben er heerlijk geslapen, en zelfs geen muggen! Dus het was gewoon perfect!



Elke morgen van warme broodjes smullen! We haalden ze bij de bakker die gelijk achter ons huisje zat. Dus lekker dichtbij, en heerlijk smullen maar in het warme ochtendzonnetje!


De zon gevangen! Heel lang geprobeerd, en uiteindelijk is het gelukt op de foto! Het was prachtig om de zonsondergang te zien! Wat is Gods schepping toch mooi op zo'n moment!


Heel dapper op de scherpe schelpjes staan! Scherpe schelpjes, maar het was een foto waard om er eventjes zo in te staan! Er lagen er duizenden! Allemaal aangespoeld!


Heel onverwachts terwijl wij een strandwandeling gingen maken kwam er opeens een vuurwerkshow op boten in de Zee. We vroegen ons al af waarom die boten er lagen en waarom het overal zo druk was; om dit dus! Heel mooi om te zien, maar wel slecht voor het mileu! Kwamen duizende mensen op af en we hebben erg lang in de file naar ons huisje gestaan! Maar het was de moeite waard!


Mooie zonsondergang in de Zee! Nog nooit gezien, dus was echt wonderlijk om te zien! Jullie ook wel eens gezien?


Nou, natuurlijk gezwommen in de Zee! At that moment, eventjes uitrusten!


Het was een prachtig weekendje weg waar ik God en mijn vriendin natuurlijk erg dankbaar voor ben! Nu ben ik gelukkig ook weer terug en bij mijn familie! En morgen zie ik eindelijk mijn vriend weer die ik 10 dagen niet heb gezien!

Hoop dat jullie genieten van de foto's en mee blijven lezen als ik morgen of overmorgen weer een nieuwe blog ga plaatsen!

God Bless you!

Angel-Blessy


12 opmerkingen: