woensdag 22 augustus 2012

Musjes...

ALs christen kun je veel tegenstand verwachten van de mensen om je heen, soms zelfs je vrienden of christenvervolging. Dat vertelde Jezus zijn eerste discipelen toen ze uitgezonden werden. Maar sterkte Hij hen in hun geloof  met deze woorden. Vertrouw op God, die zelfs zorg draagt voor mussen. Hij kent je helemaal, dus laat je daarom niet bang maken. Jouw God zorgt voor je en er overkomt je niets buiten zijn wil! Deze tekst zette mij daarom ook weer eens stil deze week en versterkte mij weer:

Weest dan niet bevreesd: gij gaat vele musjes te boven. Mattheus 10:31


Heere God, ik kom bij U vandaag. Eens zei u tegen u dicipelen dat ze niet bang hoeven te zijn, omdat ze vele musjes te boven gaat. Dat ze moeten vertrouwen op U die ook de zorg voor de mussen draagt. Dank U dat U mij door en door kent. Ik vertrouw op U en leg al mijn zorgen in Uw hand, ik weet dat mij niets overkomt buiten U wil om. Zorg ook voor al mijn lezers en zegen hen en maak dat ze gevoed mogen worden met de tekst die hierboven in mijn blog staat.
- Amen-



God bless you!



Angel-Blessy

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel! Je hebt er weer een mooi blogje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God zorgt, dus we mogen alles bij Hem brengen. alles is in Zijn hand. Amen! Mooie foto van de musjes. Heb je die zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, gelukkig is alles in Zijn hand. Nee, helaas niet zelf gemaakt! Kwam hem tegen!

      Verwijderen