donderdag 23 augustus 2012

Praise the Lord!

"Laat al wat adem heeft loven de Heer! Halleluja!"
 
 
Ik kan nooit genoeg krijgen van deze woorden. Laat Alles wat adem heeft de Heer loven. Door te zingen, te lachen, over Jezus te vertellen, mensen te helpen, door God te prijzen, elke dag! Dat is mijn droom voor iedereen die dit leest, dat jullie de Heer loven en prijzen! Want, wat is beter dan Hem te aanbidden en blij en vrolijk te zijn in de Heere Jezus?
 
Zelfs in de stormen van mijn leven vraagt God van me om Hem te prijzen om verheugd te zijn in Hem, en dat ben ik, want Hij is mijn Schuilplaats en Hij is mijn Rots, en Hem zal ik eeuwig zingen!
Voor Hem!
 
 
Heer U bent mijn leven, de grond waar op ik sta
Hier U bent mijn weg, de waarheid die mij leid
U woord is het pad, de weg waarop ik ga
Zolang U mij adem geeft, zolang als ik besta.
Ik zal niet meer vrezen, want U bent bij mij
Heer ik bid U blijf mij steeds nabij!
 
Ik hoop en bid dat dit ook jullie gebed is! Soms zijn er veel dingen en mensen die tegen ons zijn, maar als God voor ons is, wie zal dan tegen ons zijn?
 
 
 
God bless you all my friends!
 
Angel-Blessy

11 opmerkingen:

  1. Once we understand what the Lord has done, is doing today, and is going to do for us in the future, we can do nothing but praise Him in pure love and sincere gratitude. Not all of us can sing well, but all of us can sing praises to our King in heaven! thank you for your inspirational Blog and for stopping by to visit mine. God bless you and keep you in His loving hand always and forever.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I totally agree with you! No, not everyone can sing well, but we can all be on our way to give glory to God! You're welcome, and I am glad you have taken the trouble to read my blog. God bless you!

      Verwijderen
  2. Hello Angel! I love your pictures, it does look like that prairie dog is praising God! Life is always good, even in the darkest hours, so we should rejoice everyday, every moment by being a shining light. Let your joyful spirit be a testimony to God's grace!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Beautiful pictures, indeed. Thank you for your comment on my blog. God bless you!

      Verwijderen
  3. I loved your post and pictures!!
    Amber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Amber! God bless you and thanks for reading my blog!

      Verwijderen
  4. Het is inderdaad zo, als God voor ons is, wie zal tegen ons zijn? Mooi stukje. Kom je ook op mijn blog eens kijken? richlive-rijkleven nellyklop.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik zal eens op je blog gaan kijken! God bless you!

      Verwijderen
  5. Weer een heel waardevol blogje! Fijn om te lezen zo, met die plaatjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful and encouraging post. What an incredible thought it is, that we are called to praise in the midst of trouble. When our human nature tells us to give up, God calls us to worship. How strengthening. Thanks for sharing this inspiration.
    Blessings
    Dotti :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Ik kwam hier toevallig voorbij, maar erg bemoedigend!

    BeantwoordenVerwijderen